Alla inlägg under april 2015

Av fettotillfitto - 9 april 2015 01:24

Det blev lite akuten ikväll det var ohållbar hosta. Det visa sig vara lunginflammation och influensa av den elaka typen?inte konstigt jag är mer död än levande efter snart 14 dagar sjuk. En positiv sak läkaren sa "detta är sjukt jobbigt för dig hela din kropp är jättesjuk men tack vare din enorma träning du gjort senaste månaderna och vikt och cm minskning har verkligen räddat dig annars skulle det vara minst 90%jobbigare och du hade kanske ej klarat det. Du är fortfarande stor men du har kondition nu duktigt jobbat och fortsätt så". Det värmde mig och gav mig självförtroende? nackdelen va det sista han sa ingen träning på minst 10-14 dagar och ta gärna en isglass man får det när man är sjuk?#doktor#sjuk#glass#jobbigt #vila#hämtakrafter#stolt#vatten #cvitamin #antibiotika#vila#pt#saknaträning

Av fettotillfitto - 3 april 2015 12:50

Ligger sjuk med ont i halsen sönerna har skyhög feber
Har ofrivillig pause i träningen.
Men det har och kommer ta tid att ta tid att nå mitt mål men det är bättre det så att det blir en livslång nergång ist för upp och ner som det gjort hela mitt liv.
Jag har kommit fram till en utmaning att anmäla mig till vårruset i år.
En fysisk och psykiskt utmaning dels att klara av sträckan och att vara ibland så många personer med min stora kroppen.
Jag ska klara detta
Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards