Alla inlägg under juni 2015

Av fettotillfitto - 4 juni 2015 21:31

Jag klarade vårruset
Min dotter och jag gick vårruset.
Det va sjukt mkt folk och det var lite jobbigt med alla människor.
Jag tyckte jag var störst av alla och var övertygad över att jag skulle komma sist över mållinjen.
Dottern peppade hela vägen.
Tyckte att alla gick om oss men i slutet av banan va det jag som gick förbi 10 st
I slutet av banan hade jag så ont i foten och kände nu orkar jag inge mer men dottern tog mig under armen och sa detta fixa vi mamma.
Det är kärlek hon skäms inte över son tjocka mamma
Innan målet står min pt och hon och dottern följer mig mot mållinjen och där står min älskade maken och sönerna
Och jag klarade mig över mållinjen och jag börja gråta när jag va i mål av stolthet att jag klarade det.
Är stolt över detta för det är stort för mig.
Nu kommer nya utmaningar
Kram

Av fettotillfitto - 1 juni 2015 10:36

idag har jag gått sista träningsrundan i vårrusspåret innan vårruset.
Trotsade ösregn och kyla.
Hade sällskap av älskade maken och dottern.
Använde min morsdagspresent mitt fitbit flex armband och det funkade jättebra.
Blev många stopp pga ond fot men gav inte upp.
På onsdag blir det vårruset för första gången och med sällskap av dottern
Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards