Alla inlägg den 24 januari 2015

Av fettotillfitto - 24 januari 2015 21:59

Eftersom jag började denna resa för några månader sedan blir det lite fel med årstidsinlägg men snart har jag skrivit ikapp?
Träningen fortsätter med mina promenader med Fredrik tre gånger i veckan och Sandra kommer hem och tränar med mig två gånger i veckan.
Lite bättre flås får jag efter varje gång men det jag kämpar mot mycket är värmen det är fruktansvärt jobbigt att vara såhär så stor i värmen.

Benen sväller och andningen är jobbig när jag tränar men jag kämpar varje promenad och träningspass.
Det är så jäkla skönt att träna jag älskar verkligen det.

Skulle så gärna vilja bada i bassäng eller hav men vågar inte och vill ej bli uttittad och skrattad åt.

Vill inte att mina barn ska skämmas över mig och vill skona mina medmänniskor min stora kropp o baddräkt men längtan att bada är stor.

Har inte badat i hav eller bassäng på minst 20 år det gör ont att inte badat nångång med mina barn.
Men det kommer jag att göra när jag är klar med min resa och då ska jag njuta.

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards