Alla inlägg den 27 januari 2015

Av fettotillfitto - 27 januari 2015 16:48

Så va dagen kommen då vi skulle åka till London.
Som jag gruvat mig.
Jag va orolig att jag att jag ej skulle få plats någonstans ej i taxi på tåget på flyget.
Men taxin till tåget och på tåget fick jag plats skönt då va det resten kvar.
Jag och min dotter hade sett fram emot denna resa hela året att hon och jag skulle göra något tillsammans och ensamma.
Min ångest och sociala fobi att visa min stora kropp skulle inte hindra vår resa bestämde jag mig för fast min oro var enorm att min fetma skulle begränsa oss i London.

Vi kom till Arlanda och jag kom igenom ingången från tåget till Arlanda.
Fjantigt kan tyckas att jag blir så glad att komma igenom och få plats att sitta på olika ställen men för mog som fet ät det ett ständigt oroande och kollande.
Ver ej om alla stora känner och tänker så jag gör det iaf.

Vi checkade in och gick igenom säkerhetsingång o jag kom igenom!

Sen klev vi på planet det va en ångest att gå in många tankar kommer jag få plats nu när jag har två säten kommer planet luta när jag sätter mig kommer nån titta på avsky på mig och min stora kropp och tänka shit vad stor hon är vi kommer störta pga övervikt.

Jag hittade min rad och jag satte mig längst in och dottern ytterst med ett säte emellan oss.
Jag fick plats på ett säte jippie.
Men bältet gick inte runt pinsamt trots jag visste det inte skulle gå runt.
Min dotter gick och frågade om extra bälte och jag kunde knäppa fast mig.
Vi va påväg mot London och bara hoppas vi inte krascha pga stora jag är på planet och hoppas jag inte blir kissnödig för flygtoa och feta personer är ingen bra combo?

London nu kommer vi!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards